shut and dance okay .

omeyy kan ? kan ? haha . okay nadieya spongebob aku patrick sebab aku blur and slow sikit XD hahahaha . sumpah semalam agak awesome lahh ! HAPPY BIRTHDAY okay nadieya nawi <3 20 april ;) lawak pulak lahh taip sambil dengar clubhitz --' memang lupa terus ape yang aku nak taip --' ergh .
semalam kannnn , saya terjumpe capital A okay ! ohmai . rindu separuh mati dah kat dia . time first ternampak dia tuh . tuhan je yang tahu betapa nervousnye . ahha . lawak !
thanks my dear ex boyfriend sebab buat aku rase happy jumpa kau semalam ;')
sebulan single okay ! haha . katang rase hidup tanpa boyfriend . aku tak tahu apa yang aku karut ni mekk oi --' tapi kan , sumpah jeles tengok couple yang sweet sweet depan aku . hm . it's okay lahh .
sekarang tengah tunggu panggilan utk permanent zenith hotel . shit , lamenyee . dah lah tengah pokai gile sekarang --'
kan i story about life ? ini just pandangan aku je k :)
first , jyeah , lelaki memang akan pandang perempuan seksi okay ! gatal . so , dont trust any boys --' lelaki pun suka ambil kesempatan dengan kita bila-bila je so , be careful ! semua ni aku dah lalui k .
then , nak hidup kan ? pilih lahh jalan hidup yang sesuai . tak salah kalau nak sosial but remember , jage diri . thats all . serious , kalau kau pandai jage diri , hidup lahh kau :) itu pengangan aku . aku pun tak perfect sangat but ini satu luahan je . siapa ambil kisah rite ?
so , makcik-makcik kat luar sana , semua  org lahh bukan makcik2 je ,please jaga mulut tuh sikit sebelum kate anak orang ke apa . memang saya jahat , eh , saya tak perfect okay , keluar lepak dengan kawan-kawan selalu . memang tapi rememberrrrrr kau ada anakkann ? jangan sampai tuhan tuh terbalik kan kata2 kau tu ke diri kau :) peace yo !
and one more , mulut korang semua jangan nak gatal sangat nak describe aku ni macamane , aku hidup aku , tak pernah nak kacau kau orang semua , dengan siapa even orang mana pun aku  nak berkawan itu hak aku k. so , cermin diri tuh dulu sebelum nak describe aku :) ?kau aku tak pernah kenal kan ? jangan pk diri tuh too cool --' ahah . mind your business okay :)