my new world

act , i fell like wanna out from this hell --' erghh . hey pretty-pretty monsta .
okayy . let's start the story . first , i'm single now . wohoo . i'm sexy and freeeeeeeeeeeee :D haha . stupid --' almost a week we breakup . no more aenur - ahin . erghh . okay , aku memang kecewa dengan dia . hey ahin , remember 'bulat-bulat' ? the way you propose me ? still remember ? haih . dah tak ada jodohkan , nak buat macamane lagi . stop . done the first one . i guest lah --'
my mom asked me to join Ranaco . ohhmy , kerja atas kapal . jauh dari semua orang ? jauh dari hometown ? jauh dari semua kejadah ni , ohhmy ! *excited . ofc i want ! aku boleh lupakan semua babi babi yang pernah lukakan hati aku . aku tak payah fikirkan ttg nak cari kerja --' tak payah nak fikirkan mulut-mulut kotor yang selalu mengata aku --' fuck them . haha . i can start a new life out there . everything will change . i'll change myself too . ohhmy XD but , it make me sad too . i have too leave my family , my fantastic baby Nadieya , my crush --' ohh gosh . terpakse . haih . tak apa lahh bukannya aku ak pergi lagi punn :P just a story .
and now aku tengah kerja part time sementara tunggu panggilan utk permanent . oh lupa , aku kerja dekat zenith hotel . enjoy memang enjoy kerja situ tapi seriously , foreigner kat situ sombong babi . eh, menumpang negara aku nak buat gong . okay fine nepal man . you're suck . ewww .
i miss my old one act , you know what , i still have my part of my heart for you . i save it for you act till now . you realize that babyboo ? memang setiap masa kau ada dengan aku , tapi not only two of us , kadang-kadang berlima --' kannn ?  kau tetap dengan perangai kau tuh , tapi tak tahu lahh kan . hm . act , aku jeles lahh bla orang laen dekat-dekat dengan kau , gedik-gedik dengan kau . hahaha . mannnnn . why i can't have you back garfield :'(