T H E L O S T .




Muhd Syazwan Bin Rosli .
05 August 1992-06October 2011

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah . Series wan . aku tak sangke . aku tak percaye lagi . maafkan aku . Alfatihah .
ingat lagi first time kite kenal dulu . first time kite date . first time kite otp . first time kite lepak . lagu yang kau nyanyi kan malam tuhh :'( segale-galenyee .  kau pun tahu kan ? kau first love aku . lagi susah aku nak terima semua nihh . aku amek seni sebab kau yang selalu kasi semangat dekat aku kan ? kau selalu kasi nasihat , semangat dekat aku yang seni tuhh senang . kau ceritakan segale pengalaman kau dengan karya seni . sumpah aku hilang semangat nak melukis dahh . tadi , tergerak hati aku nak online . then , ade wall dari yus . 


thanks yusra :') lepas aku bace terus aku p dekat wall wan . then , aku dapat tahu dia dahh pergi hadap Ilahi . aku ambil motor terus pecut p rumah Nik . aku call nad , tak angkat-angkat . sampai depan rumah Nik , terus jatuh air mate aku , ayat first keluar " wan tak mati kan ?" then aku suruh Nik bawak aku p rumah Yusra . sumpah aku tak boleh nak pk ape-ape dah time tuhh . macam2 datang serbu kepale aku ! err . maaf kalau aku buat kau terseksa :'(
 wan selalu cakap yang seni itu senang . tapi aku selalu bantah , haha . rindu kau wan . kenape awal sangat kau pergi ? terkilan sebab tak dapat jumpe kau langsung .
baru-baru nihh , aku ingatkan aku nak buang diary aku time kite couple dulu . nasib baek tak buang lagi . aku akan simpan diary tuh sampai bile-bile :')