T H E T R U T H




 Friends .
heyy , only korang jehh semangat aku , tahu . saat macamnihh sumpah korang jeh yang aku perlukan . yang laen dh pergi . pergi tinggalkan aku sorang-sorang . Nad , thanks temankan aku skype sampai pahcerohh . Yusra , Nik , thanks temankan aku menangis semalam .sumpah aku tak boleh terima kenyataan yang dia dah pergi semalam . tadi , dekat sekolah , aku pandang jeh Alim . aku nampak dia laen , dari muke dia aku tahu , dia sedih . kesian dia . hilang seorang kawan memang lah perit . aku faham semua tuhh . dekat sekolah , semua tentang dia , kenangan semua tuhh semua masuk kembali dalam kepale aku . err . sudah Aenur , tangisi pun tiade gunanya , yang pergi tetap pergi :')
esok , aku nak keluar . aku nak mencari semangat aku yang hilang kejap tuhh . aku nak lepaskan segale tensian , stress yang ade tuhh !
nihh tentang kemalangan tuhh :')
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/DuapenuntutUiTMMachangmautkemalangan/Article