superman . dhuuududududddhdduuuu :3


she's cute right ? untunglahh dia . haha . so , what i want to story here . hmm . oke . here we go . 
okee . tadi aku nak p kuantan . ingatkan nak jumpe si superman tuhh lahh . aku text tapi lambat gile reply so aku decide malas lahh nak pergi kan . nanti bile aku pergi jehh dia tak p . then , ade bas . okee . aku pk last minute nak p ke takk . aku naek bas . haha . tapi sampai dekat sekolah dato' aku turun semula . hahahaha .  gile jauh aku jalan kaki . err . then , aku call adek aku . suruh ambik aku sumpah adek aku spoil gile . so , aku terpakse mintak tolong dengan yusra . thanks mama . kalau mama tak ade tak tahu lahh ape jadi T,T then , mase aku tengah jalan tuhh ade lahh satu lori nihh usha2 then dia berhenti . heh , aku kelam kabut dahh . hahahaha . tibe-tibe dia panggil name aku . pelik gak . aku pandang2 tengokk lahh . arif dengan kerry rupenyeeeeeee . lame gile kut tak jumpe diorang . haha . then , yusra datang ambil . oke . aku selamat tuhh jeh . then aku balek ambil motor semua tuhh hantar yusra semula then , aku saje tinggal phone aku balek ade text dari Qus . err . aku dahh balek baru nak cakap . spoil gile mood aku harinihh . btw , aku demam T,T