little crush

dear crush and ex-crush , act , i dont have ay crusy yet , for this time lahh . dulu-dulu ade . tapi semua just crush . haaa . takdan seminggu dah hilang . dia pun dengar-dengar ade crush baru . alahai . seksa ade crush ni . haha . ops , meng-crush orang . and sekarag aku crush dekat sorang ni . dulu dia selalu lah jugak text , call , tweet-tweet dengan aku semua . but now . dia hilang tiba-tiba di malam raya . what a sad life ! dia hidup tapi menghilangkan diri and i dont know why . and dari information yang aku dapat , dia masih single . and so , why u no muncul hah ? why you do this to me wahai twin amir asyraf :( acct , amir asyraf tu watak dalam vanilla coklat . ohmai . muka dia orang sama :O wahai encik crush , saya rindu awakkkk . hm . awak penah promise dengan saya yang awak nak berubah kan ?awak promise awak tanak jadi macam dulu . but now ? mana awak lol ? hilangkan ? so , promise awak hanya sementara . okayy . so , who's next ? haha .