hello there

gambar second eid . hew . btw . i dah potong rambut depan tahu . potong sendiri k :P hahaha . i dont know how to describe my rambut look alike . ohmaigawd *duckface* haha . english i failed *duckface* hahaha . ish , susah dah lah nak percaya lelaki zaman sekarang . grr . semua kuat tipu . bencilah . tapi tak semua salah lelaki and maybe kita salah juga kan . who knows aite ? and now aku amat kebosanan dengan sakit kepala nya lagi . hm . dah almost 2bulan aku single . ee . bosannya hidup . hm . superman aku ni silap jalan kut sampai tak jumpa aku kat sini . superman datanglah cepat . i need to feel some love :( aw . haha . jiwang *duckface* okay lah stop be annoying .act , bukan senang nak cari someone yang betul2 ikhlas dengan kita ni . aku dah jumpa macam-macam jenis orang . semua berbeza . semua coup atas sebab . dah bosan clash . so good lah korang . eh , jangan cakap orang kalau diri pun sama :P haha . act , i miss all my old friend :( all of them . rindu time sekolah , papparich , zenith semua :( hm . 
back to the superman ,
hay superman , saya harap awak cepat datang k . saya dah terlalu jelly dengan kawan-kawan saya ni . kadang-kadang bila diorang date and saya jadi sibuk ikut date sama , diorang selalu bersweet-sweet depan saya . ohmai gosh . sengaja aja kan ? hm . awak cepatlah muncul k . nanti boleh lah kita bersweet-sweet . haha . i dont mind how you look , i just mind your heart . that's all :')