why this shit .

this is crazy . this is fucking life . i dont want all this shit . aku tak kuat . aku tak boleh . aku taknak . jiwa yang keji dan kejam  hantui aku . bukan hati . ya Allah , jauhkan lahh diri ku dari kehidupan duniawi ini . sedarkan lah aku . bantulahh aku . aku memohon .
diri ku masih kecil . fikiran kotor menerajui diri . bakal merosakkan ku . dari perkara kecil ke besar . dalam keadaan tanpa disedari . kite telah melalui semua itu . tidak menghargai apa itu hidup . hidup yang sempurna di umbang ambingkan .
bie , hold my hand please . get me out from all this shit .
aku tak mahu jadi si bangsat yang bakal merosakkan diri . aku tak mahu . aku hanya perlukan kasih sayang . seperti mana yang aku lihat di depan mata ku . tapi semua itu bukan kasih sayang tetapi nafsu ! nafsu yang jahat dan keji .
buang semua itu . kau boleh berambus bangsat .
aku tak perlukan semua itu . diri ku , persepsi ku . semua berbeza dari lain . tetapi . kehidupan sosial , pergaulan bebas membuatku terjebak dalam kancah keji . kancah yang bahaya . lembah yang menakutkan .
sayang , hanya kau tahu bagaimana keadaan ku .
kawal diri ku , aku boleh jadi setan bila-bila masa sahaja .
bunuh aku kalau perlu . hapuskan diri aku . aku tak perlukan kehidupan seperti ini . aku perlukan dorongan dan kekuatan . aku perlukan teman yang boleh kawal segala perbuatan ku . teman yang boleh marah aku , ubah kembali , betulkan kesalahan ku . aku mahukan sesutu yang bisa mejaga dan keluarkan aku dari kekejian ini .
jangan biarkan aku hanyut . aku merayu . aku tak pinta semua ini . aku hanya mahu rasa keseronokan , tapi ini hanyalah kesengsaraan ! hatiku buta , bodoh . aku buta ! buta tak nampak apa itu pengorbanan mu . bodoh kerana tidak mengerti apa itu cinta .
kembalikan aku . kembalikan . kembali kan diri ku sebelum aku berakhir dengan sendiri bersama perasaan yang membunuh ku ini .