aenur rusyda

ini picture terbaru aku . haha . poyo je . oke sekarang aku makin gile busy . busy dengan kerja . nak tahu aku kerja mane ? ni nak kas tahu nih . aku kerja dekat pappa rich , kuantan . pappa rich , kuantan nih baru open . so , memang penat lahh . customer memang gile ramai sampai full house banyak kali . biase lah time opening outlet semua nak p kan . kerja dekat sini memang gile penat kan badan tapi best sebab kebanyakan staff kat sini semuan friendly . kerja dekat sini , kiteorang berkawan dengan bangla , nepal , thailand , chinese semua tuh . woah . haha . kalau dulu2 nampak bangla je lari takut , bukan semua jahat , eh , diorang tak jahat lahh . cuma sesetengah je . tapi ade juga yang masuk satu hari kerja terus blah . macam bodoh -,- kiteorang yg baru 17 tahun and first time bekerja pun boleh tahan lagi , orang laen yang dah berlambak pengalaman bekerja punn tak boleh tahan . tak malu ke ?
oke . kutuk kejap . haha .
tapi sejak aku stay kuantan nih , aku hilang diri aku yg dahulu . semakin dekat aku dengan aleef semakin takde mase aku utk dia . kalau dulu , aku stay jauh dengan aleef then , hari2 aku spend kan utk dia walaupun only dalam phone or alam maya . sekarang , aku rase terlalu busy dengan hidup aku . arghhh .
aku harap dia faham time aku bekerja and time aku penat nak rest segala . bukan tak sayang awok biee . just busy gile . tapi aku rindukan pekan , aku rindukan tasik inderapura , aku rindukan segla aktiviti aku dulu2 .