study .

study is awesome but boring . haha ,
tadi aku pergi sekolah pagi2 wooo :O haha . tetibe rase macam best jehh padahal last kut :') sumpah dahh rase ralat nak tinggalkan zaman persekolahan . tadi sumpah seronok , belajar bahasa melayu k2 then ade jamuan akhir tahun form 5 . hati aku sebak jugak mase sesi mintak ampun tadi . bagus lahh kalau semua dah redha dengan ilmu yang dikasi .
okee aku demam sikit sikit -,- kena hujan mase bawak motor time balek tadi . Aleef keluar hang dia tinggalkan aku sorang2 jehh . memang aku tacing , jeles , risau , arghh macam2 perasaan ade time tuhh dengan takde text takde call dari dia , memang arghhh , aku risau jehh :') aku pegang phone setiap minit aku tengok ade text ke tidakkk tapi haram . kite just risau awak kena pape jehhh :O
internet bengong tak kasi aku upload pic . awokk jeles ea internet ? kan ? kan ? haa . jelly jelly ~