setan kesayangan .

-itu gambar feveret aku :3 haha . iloveyou dhodenggg <3
lagi 5 hari kite cukup sebulan <3 woahhhh . haha . nak lagi lame :O aku nak coup dengan kau sampai mati lahh setan :D haha . jangan tanye lahh kenape aku panggil dia setan . dia omeyyy , kacak :O
hahaha . lepas spm kite meet kan biee kan ? tak sabor lahh bengong nak meet kau lagi :'O RINDU AWOK SETAN ! hahaha .
awokk awokk . kite takkan curang dengan awokk . bby promise . hold my words :3
-lagi 4 hari utk SPM . yoo man . ketar a . haha . sebulan jeh lagi utk free . bakar sekolah yeahhh ! hahhaha . tapi lepas habes sekolah semua tuh mesti rindu kan semua orang . kawan2 kelas yang bengong , rindu nak tengok budak gaduh then dengar jeritan boo reramai , rindu nak kena rotan dengan cikgu , rindu nak ponteng kelas , rindu nak lepak tepi tangge kelas , rindu nak buat homework yg tak pernah siap , rindu nak meniru dalam exam , rindu nak tidur dalam kelas , rindu nak ngumpat pasal budak gedik yg ade dalam kelas , rindu semua tuhh :O bile semua dahh besar mesti masing2 dahh tak jumpe , takde lagi gathering reramai  . sorang ke sane , sorang ke sini . ohh benci nye kalau aku terpisah dari 3 manusia kesayangan aku nihh , NADIEYA , YUSRA , NIK <3 jangan lost contact tahu . aku bunuh sesekor kang -,-