new mission .

haha . ohh heyy .
i'm AENURRUSYDA and i'm fucking seventeen this year LOL . what's the fucking hell with my title huh ? it's about my new mission . new mission to find the new one's oke . i just want someone who can love me . not to game me . i'm not interested in your game man . beware . you can have her man . she's more better than me . haha . and now , please be nice to me .
my new superman would be like this ,
-takkan kasi aku madu ! 
-always take care of me .
-love me more than my love to him.
-gangster :3
-suke belanje aku .
-utamakan aku dari kawan-kawan
-pandai jage hati perempuan
-selalu kejutkan aku tiap pagi .
-selalu marah aku suruh tidur awal
-takkan biarkan aku naek bas kalau nak p date.
-berpelajaran !
-baik hati.
-ganas tapi manje .
-kelakar.
-tinggi dari aku .
-suke berjalan.
-pandai layan aku.
-suke kasi aku lollipop.
-pandai maen gitar.
-pandai menyanyi.
-selalu pegang tangan aku and takkan lepaskan time jalan .
-takkan buat aku menangis kerane kesilapannye.
-penyabar.


kau macamnih ke ? cepat-cepatlahh datang pinang aku oke ;)