mewaooohaa

piercing is hurt rite ? hahaha . that's why i dont do it for real ><
my lip hurt a bit when i do it by my ownself lastnight but seriously it wont take a long time to feel the hurt . haha . itu pic tadi okee . muke aku banyak parut akibat jerawat -,- dahh besar lah tuh >< ohh aku makin tua ! taknokkkk . semalam aku skype pahceroh dengan si Aleef tuhh . sumpah rindu :3 muke dia omeyy sangat . rase nak cubit sampai lebam . hahaa . sungguh bertuah memiliki dia . awokk awokkk , jage saye elok elok oke . jangan kasi orang laen rampas semua nihhh :') yo babe , aku nak keluar lahh esok , boleh ? tapi sumpah duet poket aku ade 5 yar jehh . hahahahaha . tapi exam only tinggal lagi 2 minggu jehh lagi wehh . satu habuk aku tak dapat nak study betul2 pun haa . hoih . berhabuk telinga aku dengar lagu korea adek aku pasang nihh . sumpah rase nak baling phone dia sampai hancur -,- takdok mende nak story dohh . kbai fakkk .