little thing

hey and hai and assalamualaikum .
firstly , selamat menyambut awal muharam to all muslims .
the situation is become more normal and sweetest than never . hikhik . before dia gerak balik muadzam tadi dia datang jumpa aku dekat rumah then dia kasi kite ice cream strawberry . sukanyaaaa . i love ice cream okay . then now he's safely arrived at muadzam and i know he must be tired now . 2 hours journey kutt . risau act kalau dia balek sorang sorang naek motor . anything can be happen lah weh . dah lah dia drive waktu malam . hm hm kawasan kemaman ni dah lah merbahaya okay . setakat motor si pemandu lori yang tak berhemah boleh langgar kita yang kecil ni bila bila masa aje tahu . hm . k risau bout that . act aku pun takde lesen that why aku still takut nak bawak motor jauh jauh . hm . baru baru ni pun time nak pergi mandi cherating aku bawak amy naek motor kereta pulak tengah banyak time tu maen pulak himpit himpit . aku takut aku sanggup tukar . haha . penakutnyaa . nak menangis aku rasa kalau bawak motor camtu lelama . seram :'( act , aku fobia tengok excident haritu . hm . nak balik pekan act , nakjumpa nadieya yayayayayaya . adik adik aku pulak semua tengah ade dekat rumah . school holidays lah dikatakannn . tak sabar nak balek next week . hikhik . nak jumpa ibu , nak jumpa abah , nak jumpa adik adik semua , nak jumpa bestfriend gila i tu then nak jumpa comot si kucing jantan . aum . hikhik . i miss my hometown act . kemaman doesnt have anything special *sigh* yang ade kuala kemaman lah . ikanggggggg pahceroh . haha . nasib baek dekat dengan cherating . boleh lah jugak jalan jalan dekat situ .
but to my dear dear honey boo . eyekk . hahaha . tergedik . sorry .
i love so much , you're my only heart k . please dont ever try to leave me baby :) dengan hati aku yang tengah merajuk sikit dengan perangai kau semalam pun boleh cair k . be mine forever k . jangan kata kau tak sweet k sayangg . you're the one . the most sweetest man i have . beruntung sangat dapat kau k .
last 3 words ' me love you ' .