abcdeeeeee

hey hi hello . no . assalamualaikum :)
selamat hari raya aidilladha . hoho . mesti banyak lembu terkorban kan ? kannnnn .. ? hoho . nih picture masa dekat rumah tok tadi .

then , oh . lupa . may i introduce someone ? he's my heart . SYED NASYRUL HAFIFIE :) first , i just called him abang senior . remember ? i bet you not . rite ? hoho . korang kan suka makan semut . mengaku jelah :P act , dah lama aku crush dia ni tapi dia ni nampak macam dah ade hati dekat orang laen malu ler nak mengaku . lama-lama aku mengaku jugak . muka tak malu kan ? tapi apa salah mencuba :P then i get him :') sumpah bersyukur dapat lelaki macam pipie ni . daripada dapat lelaki yg kuat curang lebih baek dapat lelaki yang comel suci macam dia . i'm glad to have you sayang :) he change me . sebelum ni mak aku panggil aku anak setan sekarang anak dara . hahahahhahahaa k sabit . he's cute k .
itu airell . hoho . comel kan ? i love him more than anything please dont take him from me . aumm . walaupun banyak kali gaduh , act semua punca dari aku :P hoho . aku berazam akan belajar dari kesilapan . may god help me . hewhew . support aku k .