hey gais . almost to my birthday :') act , aku tak balik pahang pun minggu ni . i dont know why my mom dont want to fetch me . it's okay . but i'm totally missing my hometown . here , i've abang senior , ida , yeen , muyya , zarra and others :'D but i miss my fucking awesome bestfriend . i miss you all k . bulan september , birthday aku and hari malang aku . why ? hm . maybe dugaan . grr . sabar jelah . lagi sakit bila ptptn aku tak diluluskan . semua budak hotel sesi 201207 tak lulus . fucking hell ? ergh . so , my family decide m kalau memang takde harapan dah , aku akan stop dulu study aku then kerja dulu tahun depan baru sambung study . maknanya aku tua dari yang laen :'( dekat kolej sekrang macam2 problem datang . sampai aku rasa study aku terganggu . i dont know why . but kalau boleh aku tanak a camni . hm .