feel guilty towards you

babe , seriously i'm sorry . sumpah aku hari hari rasa bersalah dengan kau . aku sayang kau lagi act and aku bodoh sebab lepaskan kau atas sebab yang tak munasabah langsung and aku tahu memang masa tak dapat undur tapi if ade peluang i'll turn back time when we first meet . kau sweet , caring , faham diri aku tapi just i'm the stupid one who doesnt know what is true love .aku tahu dalam masa 4blan kita bersama , setiap hari aku sakitkan hati kau . ada masa aku berfikir . lebih baek kita berjauhan daripada selalu berjumpa , sebabnya bila kita stay dekat hari2 kita gaduh kan ? haihh . maaf , aku teringat setiap hari kisah kita . aku dah lupa lagu tu . memang serious lirik lagu tu sebijik macam kisah kita . aku tak sanggup tengok kau menangis dengan perangai aku . memang aku layak dibenci punn . i'm sorry babe . and now , kau pun dah happy kan ? baguslahh . nama kita dah lah sama . AR . hee . i'll remember our story till i'm dead . thanks for all the moment we have together . the moment when kita bersama , menangis , gelak , ingat lagi time aku nak belajar moshing ? hahahhaa sumpah lawak . aku dah lah susah nak belajar tapi kau still kasi harapan yang aku boleh . dalam gig , kau suruh aku mosh , okayy aku try . then when i fall and someone came to knock me down kau datang halang . kau selamatkan aku :') time tu aku nampak betapa sayangnya kau ke aku . but it's all just a memories . time aku nak ikut kawan baik aku , kau marah sebabnya kau tak suka aku bergaul dengan budak2 tu . kau tahu diorang macamana lebih dari aku , tapi aku degil . kau menangis . aku terharu wehh ! first clash kita , remember . tepat pukul 12 kita clash , sumpah sedih babi . sebelum kau pergi , kau cium dah aku kan . lama gila sambil tu kita menangis kan ? hm . time tu memang aku takboleh lupa . ego aku tinggi , i'm sorry babe . i hate you once but not forever . just a little time not a long time . but i love you more than i say i hate you . hate is just a lie . i miss our memories and our love :')