goodbye papparich.

sedang menikmati pappa abc special :3 hahah . aku letak ice cream asing asing :3
yeahh . esok keluar result spm yeahh no pin bsn aku pun tak beli lagi yeahhh -.- gile takut nihh . haih ..
selama 3 bulan aku stay kuantan , macam macam jenis kehidupan dann pelbagai jenis manusia aku jumpe . ya , manusia ni memang berbeza . setiap orang akan ade buruk baik nye kan ? aku pun manusia biasa . alhamdulillah aku masih lagi selamat dari dunia fana ini , terima kasih tuhan kerana memberi ku kesedaran dalam terlalu asik dengan 'enjoy' duniawi . almost a month aku clash dengan aleef and sampai sekarang aku masih belum mendapat pengganti . kenangan lalu masih belum dilupakan . macam macam -.-
ehh , lari topik lahh -.- aku dah pun hantar surat resign and sekarang hanya menunggu masa terakhir di papparich sahaja :') banyak kenangan dohh kat sini . rase ralat nak tinggalkan papparich kuantan . hmm . tapi kite kena lah jugak cari pengalaman baru kan ? alahaaiiii . aku dapat tawaran kerja bank p tolak . bodohnyee :') hahahha . and tadi , aku belek semula surat-surat aku . baru 2 tawaran sampai . semua swasta haa . satu kolej ptpl satu lagi , merij . merij nih ttg guaman . berminat ke aku ? alahaaaiii . aku nak sambung belajar , tapi kena cari duet sendiri lahh pulak . hm . kerja kerja -.- kena menabung nih .haha .
okay , baru-baru ni phone aku hilang , semua gambar , video , lagu belake lesapp . huaaaaa T______T nak phone semulaaaaa :O lepas nih , aku nak sambung belajar and belajar elok elok and then kerja and sara family aku . insyaAllah :')