we gonna be okay .

Bahagia itu kita yang ciptain, bukan mereka. Mereka gak tau gimana kita. Kita kan selalu berdua dan gak akan ada yang pernah bisa misahin kita, kita punya cara kita sendiri dan kita punya dunia kita sendiri. Aku sayang kamu, bodoh.
-RADIT DAN JANI .

for Aleef ,
heyy dude, sumpah aku rase bersalah sangat dengan kau . hm . kenape ? sebab kebelakangan nih aku selalu cari masalah kan ? aku tacing tak tentu pasal , aku nak marah atas hal yang remeh , aku cepat nak jelly lahh . aku minta maaf sayang . aku jadi macam tuhh sebab aku sayang kau . kau sorang jeh setan aku . dulu , kite sweet sangat , takde pun gaduh-gaduh macam tuh kan ? tapi satu malasah , adalah asam garam kehidupan kan ? piuhpiuhpiuh ><
si setan ,
aku mahu kau sorang jeh tahu . aku taknak orang laen . aku nak Aleef Redhauden sorang jehhh , kau jehh yang boleh buat aku happy . haha . kain sekolah aku penuh dengan name kau -,-batak tak aku ?
batak utk kau jehh .


wehh , nih aku nak marah , lepas nih aku taknak kau jadi macam semalam , kalau kau jadi macam semalam , kau mengatal dengan perempuan laen , shit . aku tak suke . aku serious -,-