smile and peace (^,^)Y


DONT TRUST PEOPLE . anyway . tapi tak ape . aku sabar . kerane sabar itu separuh daripade iman . islam mengharamkan pergaduhan . tapi aku bergaduh dengan orang sebab kau jugak . orang pulau aku sebab aku kawan dengan kau . tiap-tiap hari aku tutup je telinge dengar budak-budak nihh cakap pasal kau . tapi gini kan kau balas aku . bukan salah aku kalau orang nak berkawan dengan aku . bukan aku yang sibuk-sibuk nak add diorang . ergh . tak ade mase aku nak stalker kau bagai then nak curi pulak kawan-kawan kau tuhh . sorry to say . aku bukan batak sangat punn . FUCK utk aku ? perghh . boleh tahan ayat . takpe . REDHA . tell me now darla . kenape kau marah sangat ha ? ade sebab letewwww . haha . wehh sedap bahase nak babi-babi kan aku . haha . siot . sabar aenur . chill . janji aku happy jehhh . smile sayang smile .