i'm useless .

hello peeps . how are you today ? just fine ? good . me ? not okay . first , i'm sorry . please forgive me if i do wrong . sumpah semalam adalah hari yang paling terrible aku hadapi . you know what . hm . time aku tengah skype dengan syazwan , dia marah aku then terus diam . second , aiman text aku , kate syg , rindu bagai aku boleh pulak reply i love you more lah bodoh . stupid kan aku ? aiman pun marah aku , puas aku text sorry bagai . hm . useless . nothing's change . same . tak boleh nak buat ape dahh . dahh nampak sangat kebodohan aku dekat situ . for a while , aku akan diam . nak tahu something . tadi dekat sch , ade ceramah untuk pelajar perempuan semua tuhh memandangkan kes baru-baru nih melibatkan maruah perempuan so , kiteorang semua perlu disedarkan segera pada hari ni . but , tak tahu lahh masuk ke tidak ceramah tadi dekat kiteorang perempuan yang dengar tadi .
itu semua buat aku sedar sekejap . siape yang mahu menjadi epal yang dahh jatuh ? aku pun nak jadi epal yang masih segar di atas pokok . siapa yang nak epal yang sudah jatuhh ? tiade kan .
so , jage lah maruah kite wahai perempuan . aku tahu , aku pun bukan nye baek sangat nak nasihat bagai nihh , diri aku pun same . but , i've change it . almost success . it's me . new AENURRUSYDA . bukan lagi AINURRUSYDA .
exam . bulan 8 pre-trial . bulan 9 trial SPM . bulan 11 SPM . o g . nak pitam . homework , study semua aku kena stabil kan sekarang . kalau online punn buku tetap aku bace . otak kalau boleh terima facebook mestilah boleh terima textbook jugak kan ?
facebook . a sosial network kan ? hm . kebanyakan orang berubah kerana mengikut facebook kan ? melihat hot disana teringin juga nak hot disini . itu sungguh kebudak-budakkan .BE YOURSELF .
FAKE IS SO FCUK. .
dari add terus wall then chat mintak number phone bagai then meet for the first time , balek , texting , then coup , otp , skype then having date together , iloveyou youloveme give me your body -,- (THISISHOWFACEBOOKWORKS)