can i have it ? 10 kriteria lelaki yang aku suke : )

oke . aku nak lupe kan dia . tapi boleh aku dapat yang macam nihh ?
sape sape yang nak try tuhh bace dulu nihh : )

1- ade facebook . *sebab kadang-kadang aku tak suke text time online so , kalau dia online aku online kan senang .

2- jangan bustand sangat lahh . aku suke yang simple .

3- selalu buat aku gelak . and boleh share anything dengan aku . THERE'S NO SECRET BETWEEN US !

4- suke keluar hang out dengan aku .

5- yang tinggi dari aku .

6- kelakar and suke bergurau tapi ade LIMIT !

7- kalau aku sedih . dia akan pujuk and dengar semua problem aku and try solve same-same .

8- aku suke lelaki bole menyanyi . *tak kesah lahh sumbang ke tidak . nyanyi pakai gitar acoustic tahu !

9- hormat aku sebagai perempuan yang ade maruah : ) *penting !

10- easy going . aku lebih suke lelaki yang berani !



ade sape-saoe macam tuh takk ? haha .